کد خبر: 312071
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
بازدید 467
برگزاری جشنواره نقاشی زمستانی همدان

جشنواره و مسابقه‌ی نقاشی زمستانی از ویژه‌برنامه‌های دوازدهمین جشنواره زمستانی استان همدان با استقبال خوب کودکان و نوجوانان همدانی روبه‌رو شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مسابقه‌ی نقاشی، دومین برنامه‌ی پیشنهادی کانون در دوازدهمین جشنواره زمستانی استان همدان بود که در سالن مطالعه‌ی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ کانون همدان برگزار شد.
این برنامه‌ در روز چهارم بهمن‌ماه با حضور معصومه ابراهیمی‌هژیر، معاون فرهنگی و کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری و رضا صفری، رضا یاری و حمید بیشه‌ایی از کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و با شرکت بیش از ۶۰ نفر از کودکان و نوجوانان به همراه والدین آن‌ها و با هدف آشنایی هرچه بیشتر کودکان با آیین‌های سنتی، آداب و رسوم و فصل زمستان برگزار شد.


مسابقه با موضوعاتی‌ هم‌چون برف، همدان و آیین‌های سنتی اجرا شد. در پایان آثار توسط لیلاسادات خوانساری کارشناس هنرهای تجسمی و اسماء صادقی مربی نقاشی کارگاه‌های کانون داوری شد و سه نفر از شرکت‌کنندگان به نام‌های نیکو پرچمی ۱۱ ساله، حلما کردی ۸ ساله و دلسا معبودی ۹ ساله به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
برگزیدگان با اهداء هدیه از طرف اداره‌کل میراث فرهنگی مورد تقدیر قرار گرفتند. هم‌چنین از طرف کانون به تمامی شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان یک جلد کتاب هدیه داده شد. 
گفتنی است این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری و اداره کل میراث فرهنگی به بهانه دوازدهمین جشنواره زمستانی استان همدان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =