برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن در مجتمع فرهنگی شهید آیت‌الله مدنی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن اقدام به برگزاری جشن باشکوهی در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آیت‌الله مدنی کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در چهارمین روز از هفته‌ی بزرگداشت مقام مادر و روز زن، مراسم جشنی با حضور مدیرکل و سی‌وپنج نفر از مربیان استان در مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آیت‌الله مدنی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مدیرکل کانون استان ضمن تبریک ولادت سراسر سعادت بانوی دوعالم حضرت صدیقه‌ی کبری(س) از ایشان به عنوان یک الگو و اسوه‌ای کامل برای زنان و مادران نام برد.
ضرابی‌زاده سپس گفت: لازم است صفات و خصوصیات بارز ایشان را برای هم بازگو کنیم و الگوی رفتاری ایشان را تسری دهیم. خصوصیات و ویژگی‌های پسندیده‌ای هم‌چون تمثیل، انفاق، دعاکردن در حق دیگران و برای هریک مثال‌هایی عنوان کرد و از مربیان خواست در تربیت کودکان این صفات را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند زیرا کودکان و نوجوانان در سنینی خاص دنبال الگوپذیری هستند و مخصوصا دختران در این باره اگر خوب هدایت نشوند دنبال الگوهای نامناسبی کشیده می‌شوند.


در ادامه‌ی مراسم از فهیمه باباخانیان مربی فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند با اهداء لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.
سپس مداح اهل بیت با ذکر مناقب حضرت زهرا(س) و مولودی‌خوانی به مراسم معنویت خاصی افزود.

شایان ذکر است در پایان مراسم کیکی که مزین به نام حضرت فاطمه‌ زهرا(س) شده بود توسط همکاران برش زده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =