آموزش رعایت گذشت و ایثار در جاده در هنگام رانندگی

به همت کتابخانه سیار هیدج و با همکاری پلیس راه زنجان وخرمدره استان زنجان و با مشارکت مدرسه ابتدایی دانش عمیدآباد، برنامه‌ای با عنوان گذشت و فداکاری و ایثار با الگوبرداری از مولای متقیان امام علی(ع) برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ به نقل از حمید آقایاری که در گزارشی عنوان کرد: به همت کتابخانه سیار هیدج و با همکاری پلیس راه زنجان وخرمدره استان زنجان و با مشارکت مدرسه ابتدایی دانش عمیدآباد، برنامه‌ای با عنوان گذشت وفداکاری و ایثار با الگوبرداری از مولای متقیان امام علی(ع) در ماه مبارک رمضان برگزارشد.

مربی کتابخانه سیار روستایی هیدج گفت: نماهنگ های مختلف آموزشی و... درخصوص معرفی پلیس راهنمایی و رانندگی دربرقراری نظم در جاده های شهری و برون شهری و وظایف رانندگان و پلیس در راه‌ها و رعایت قوانین عبور و مرور از سوی مربی کتابخانه و سرگرد گنچ خانلو تهیه و برای آشنایی بیشتر کودکان ونوجوانان به آنها شرح داده شد.

 و در ادامه سروان پرویزی آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک، آموزش و ترویج استفاده از صندلی کودک و همچنین رعایت گذشت و ایثار در جاده در هنگام رانندگی را برای اعضا توضیح داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =