گرامیداشت روز معلم با شعار «زیباترین ستاره سپاس»

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر قیدار نبی (ع) زنجان با همکاری شایسته مدرسه رجحان ویژه برنامه (زیباترین ستاره سپاس) را اجرا نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ زینب علی بیگلو اظهار داشت همزمان با ایام فرخنده هفته معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در تعامل مطلوب و شایسته مرکز قیدار و مدرسه دخترانه رجحان با هدف تجلیل و تکریم از مقام شامخ معلم در بستر برخط و شاد و به صورت حقیقی برگزار شد.

مسئول امور فرهنگی مرکز قیدار گفت: 12اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ جهان اسلام شهید مطهری است که در بُعد علمی گنجینه‌ علوم و معارف است و در بُعد اخلاقی دارای تهذیب نفس، شخصیتی خودساخته و دارای روح تعبد و تقید به حدود و مرزهای دینی است. از همین رو این مناسبت، زمان مناسبی برای تقدیر از مقام شامخ معلم به شمار می‌رود؛ ۱۲ اردیبهشت روز تجلیل از معماران اندیشه و اخلاق، روز بزرگداشت ایثار و فداکاری و روز سپاس از انسان‌هایی است که هدف و غایت آفرینش را به دوش می‌کشند.

علی بیگلو برنامه های اجرایی در هفته معلم را عنوان کرد و گفت: فعالیت اسلامی با عنوان آیه‌های جاودانی (مقام معلم در آینه قرآن و حدیث)، تمرین نقد و گفتگو با عنوان تعلیم مطهر با موضوع (اخلاق و عرفان در مقام معلم)، اینفوگرافی و نشریه الکترونیکی با عنوان صبح روشن دانایی با موضوع (ویژگی‌های معلم مطلوب از دیدگاه رهبر انقلاب)، فعالیت فرهنگی و هنری با عنوان راه روشن (برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب از آثار ارزشمند شهید استاد مطهری)، فعالیت فرهنگی و ادبی با عنوان مقدس ترین ترانه (تهیه و تنظیم پادکست با موضوع معلم مهربانم)، فعالیت فرهنگی قصه گویی با عناوین (باغ مهربانی ،  چشمه های معرفت) و فعالیت فرهنگی و ادبی شعرخوانی با عنوان باغ اندیشه از برنامه‌های مهم این روز بود.

همچنین به همت کتابخانه‌های سیار روستایی هیدج و دندی بمناسبت هفته معلم ویژه برنامه ای درمدرسه باهنر روستای ارهان منطقه هیدج و مدرسه ابتدایی فتح والمبین روستای ایالو منطقه دندی برگزارگردید ودراین برنامه که با اجرای مربی کتابخانه سیار برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان اجرا کرد.

حمید آقایاری مربی کتابخانه سیار روستایی هیدج در این گزارش با بیان اینکه ۱۲ اردیبهشت روز تجلیل از معلمان و اندیشمندان است گفت: در این روز با حضور در مدرسه و تجلیل از مقام شامخ معلمان، برنامه‌های فرهنگی هنری مختلفی را برای کودکان و دانش‌آموزان اجرا کردیم که از این برنامه‌ها می‌توان به اجرای مسابقه بین دانش آموزان و معلمان و همچنین اجرای عروسک گردانی را ذکر کرد که شور و اشتیاق خاصی را برای این روز به وجود آورده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =