کد خبر: 314326
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
تئاتر کودک با "کوکو در سرزمین سلامت "جانی دوباره گرفت

نمایش " کوکو در سرزمین سلامت " در سرزمین فرهنگ ها و معرفت ها خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ،طعم شیرین تماشای نمایش "کوکو در سرزمین سلامت " کام کودکان و نوجوانان خراسان شمالی را شیرین کرد.

این روزها بجنورد میزبان نمایشی جذاب و دیدنی ویژه کودکان و نوجوانان است ،نمایشی که به همت واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی تولید شده است.

نمایش کوکو در سرزمین سلامت  به کارگردانی پریا ضیایی با موضوع سلامت روان و هدف نشاط اجتماعی، برای کودکان و نوجوانان و خانواده ها از  ۱۴ لغایت۲۳اردیبهشت  در دو سانس: صبح ساعت  ۱۰ و  شب ساعت۲۰  در سالن گلشن، پلاتو شمس به روی صحنه می رود و با نزدیک شدن به روزهای آخر اجرای این نمایش استقبال از این تئاتر از سوی خانواده ها هر روز بیشتر و بیشتر می شود.

آقا بیگی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با بیان  اینکه در آینده تئاتر کودک خانه ی خودش را خواهد داشت گفت : امیدواریم با حمایت ها شاهد تولید تئاتر هایی بهتر و بیشتر در حوزه تئاتر کودک باشیم .

آقا بیگی گفت : پلاتوی تخصصی تئاتر کودک در استان خراسان شمالی در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بزودی افتتاح خواهد شدو ما میزبان خانواده ها و کودکان  و نوجوانان استان خواهیم بود .

استقبال خانواده ها و شور و اشتیاق تماشای نمایش " کوکو در سرزمین سلامت " در بین کودکان و نوجوانان بجنوردی تا حدی بود که عوامل تولید این تئاتر ، این نمایش جذاب و دیدنی را حتی در سانس هایی خارج از سانس های اعلام شده  اجرا کردند تا کام کودکان  بیشتری را از دیدن این نمایش شیرین کنند.

هدف از تولید این تئاترعلاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی در شرایط کرونا بین کودکان و نوجوانان، آغازی است بر انجام فعالیتهای حرفه ای تئاتر کودک و نوجوان در استان تا از توانمندی های بومی استان در راستای تولید آثار فاخر نمایشی گامی برداشته شود.

عوامل تولید این تئاتر، هنرمندان کودک و بزرگسالان استان خراسان شمالی هستند که در طی چند ماه گذشته، با تلاش و تمرین های صورت گرفته  این نمایش را به صحنه آورده اند و هر بار که کودکان و نوجوانان با لبی خندان و چشمانی پر از شوق و لذت  از سالن خارج می شوند انرژی مضاعفی را به عوامل تولید این تئاتر تزریق می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =