کد خبر: 314464
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
بازدید 132
چهل و هفتمین جلسه انجمن سپیدار کانون زنجان برگزار شد

انجمن نویسندگان نوجوان استان زنجان، چهل و هفتمین نشست تخصصی انجمن سپیدار استان را با مشارکت انجمن نویسندگان نوجوان مازندران (نکورویان داستان) برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ به نقل از فاطمه سلیمانی که در گزارشی گفت: داستان­ نویسان نوجوان انجمن سپیدار، در چهل و هفتمین جلسه‌ی انجمن، میزبان دکتر سمیه آورند؛ نویسنده و پژوهشگر حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان بودند.

کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان یادآور شد: در این جلسه‌ی برخط که با حضور جمعی از نویسندگان نوجوان ، مربیان و کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و مازندران برگزار شد ، تعدادی از اعضا ضمن قرائت جدیدترین آثار خود از صحبت‌های کارشناسان مهمان برنامه بهره بردند.

سلیمانی به مواردی از این برنامه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تحلیل و بررسی داستان "مرد"، نوشته­ی محمود دولت آبادی از منظر شیوه‌ی روایت، شخصیت پردازی و بررسی مولفه‌های داستان، همینطور نقد و بررسی آثار اعضا از جمله مواردی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

این جلسه از سلسله نشست‌های انجمن سپیدار برای بیست و دومین بار پیاپی، با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری در قالب گفتگوی برخط برگزار شد.

توانمندسازی اعضای به قالب رسیده‌ی شعر و داستان که طی فرایند مستمر آموزشی کارگاه‌های تخصصی را گذرانده‌اند، پرورش این استعدادها و آشنایی آنها با ادبیات نقد از اهداف مهم برگزاری جلسات انجمن ادبی می‌باشد.

جلسات انجمن سپیدار بصورت ماهانه و با حضور نویسندگان، شاعران و کارشناسان مطرح کشوری در دو حوزه‌ی شعر و داستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =