کد خبر: 314476
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۶
بازدید 148
دو نمایشگاه نقاشی با رویکرد طبیعت محور

معاون فرهنگی کانون کشور در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، نمایشگاه آثار اعضا را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در حاشیه برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل کانون استان یزد، محمود مروج از مجتمع فرهنگی، هنری یزد بازدید و نمایشگاه نقاشی با عنوان "ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند" و"بازآفرینی نقوش در طبیعت" را افتتاح کرد. 
گفتنی است نمایشگاه"ابر و باد و مه و..." که حاصل تلاش اعضای نوجوان مجتمع فرهنگی هنری با نگاهی تامل‌برانگیز به عناصر طبیعت، سیر آفرینش را به تصویر کشیده‌اند، شامل ۲۲ اثر با تکنیک گواش و اکرلیک روی بوم می‌باشد.


همچنین نمایشگاه"بازآفرینی نقوش در طبیعت" کاری از اعضای مرکز فرهنگی، هنری شماره چهار شهرستان یزد با مواد مصرفی کاغذ کادو و تکنیک کلاژ نقوش برگرفته شده از طبیعت را که در کاغذ کادوها استفاده شده بود باز آفرینی کرده و با تفکر و اندیشه‌ای نو تولدی دوباره به عناصر موجود در طبیعت بخشیدند . این نمایشگاه با 21 اثر و شعار طبیعت همواره در طول تاریخ نمادی الهام‌بخش برای انسان‌های جستجوگر و خلاق بوده، برگزار شد.
 علاقه‌مندان جهت بازدید این دو نمایشگاه، می توانند در غیر از ایام تعطیل، ساعت  12 -9   به ساختمان مجتمع فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در صفاییه-شهرک دانشگاه- بلوار امیر کبیر- کوچه 12- روبروی مجتمع آموزشی دین و دانش مراجعه فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =