روابط عمومی چراغ اطلاع‌رسانی سازمان را روشن نگه می‌دارد

سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از روابط‌عمومی این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس، کامرانی طی مراسمی با حضور جمعی از کارکنان کانون فارس گفت: عصر ارتباطات، لزوم تعامل و ارتباط با سازمان‌ها و افراد مختلف را دو چندان کرده و در این راه روابط‌عمومی به عنوان یک نگرش و دیدگاه در دنیای پرشتاب امروز نقشی حیاتی و ضروری دارد تا با هدف ایجاد تعامل برون و درون‌سازمانی، اطلاع‌رسانی به موقع اخبار و رویدادها و آگاهی‌بخشی به مخاطب، تلاش کند.

او افزود: روابط عمومی قلب تپنده هر مجموعه سازمانی است که صدای زندگی و پیام سرزندگی را در جامعه منتشر می‌کند و اخبار و اطلاعات را در آیینه‌ی زمان انعکاس می‌دهد. انسان در عصر ارتباطات زندگی می‌کند و ارتباط با مسائل مختلف روز، یکی از قسمت‌های مهم زندگی انسان‌هاست. روابط عمومی یک بخش کلیدی با ابزار مفید کلمه و کلام است که چراغ اطلاع‌رسانی مجموعه را روشن نگه می‌دارد و هدفش ایجاد کانال‌های ارتباطی بین مجموعه‌هاست.

کامرانی در ادامه گفت: روابط‌عمومی به عنوان پیشانی سازمان تلاش می‌کند تا در ایام مختلف سال با انعکاس رویدادها، برقراری تعامل مثبت با سایر کارکنان، تعامل سازنده و همراهی با مدیر دستگاه، نقش مؤثری را در جهت پیشبرد اهداف سازمان ایفا کند و این نقش همراه با امیدآفرینی و امیدبخشی، در جامعه امروز، بیشتر و مهم‌تر نیز شده است.

مدیر کل کانون فارس با قدردانی از فعالیت‌های واحد روابط‌عمومی در برنامه‌ریزی، اجرا و اطلاع‌رسانی و انعکاس و انتشار به موقع محتوای تولیدی مربیان کانون فارس، با اهدای لوح و هدیه از اعظم موسوی، مسوول روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تقدیر کرد.

در بخشی از متن این لوح آمده است: به پاس تلاش‌های پویا و همت والای شما در تعامل و همدلی با خبرگزاری‌ها و رسانه‌های جمعی و اطلاع‌رسانی و ارسال به موقع اخبار و گزارش فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارتباط دو سویه این نهاد با سازمان‌های دیگر، جا دارد از زحمات شما در روابط عمومی تقدیر و تشکر شود و با افتخار، روز شکوهمند و فرهمند روابط عمومی و ارتباطات را به شما همکار گرامی که پرچمدار توسعه‌ی ارتباطی این مجموعه‌ی مقدس فرهنگی هستید، تبریک عرض کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =