جشن جوانه‌ها/کانون نمین

کانون پرورش فکری شهرستان نمین با حضور ۵۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه‌ی امام علی(ع) و با همکاری کانون فرهنگی و هنری باکری این شهرستان، جشن جوانه‌ها برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، باهدف ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به شرکت در فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بازدید دانش‌آموزان از مرکز و آشنا شدن آن‌ها با فعالیت‌ها، آشنایی با فعالیت‌های گروهی، ایجاد فضایی شاد و دوستانه و همچنین پایدارسازی و بالا بردن عضویت اعضا و حضور آن‌ها در مرکز، جشن جوانه‌ها به همت مربیان کانون نمین برگزار شد.

در فرآیند اجرای این ویژه‌برنامه که با همکاری کانون فرهنگی و هنری باکری شهرستان نمین، هماهنگی با مدیر مدرسه ابتدایی پسرانه حضرت امام علی(ع) و حضور۵۰ نفر از دانش‌آموزان کلاس‌های سوم و چهارم این مدرسه صورت گرفت؛ دانش‌آموزان از مرکز بازدید کرده و با فعالیت‌ها آشنا شدند.

در قالب این جشن که در سالن آمفی‌تئاتر مرکز فرهنگی هنری کانون نمین برگزار شد، اجرای مسابقه، بازی و سرگرمی، نوشتن متن خلاق، پخش کلیپ در رابطه با آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، ارایه‌ی راهکارهای نحوه‌ی استفاده بهینه و درست از فضای مجازی و همچنین معرفی فعالیت‌های متنوع کانون ازجمله‌ی برنامه‌ها بود که با اهدای جایزه، کام بچه‌ها از این جشن شیرین‌تر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =