کد خبر: 314786
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
بازدید 133
معرفی الگوهای مناسب به کودکان و نوجوانان ضرورت دارد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه بازرس این اداره کل ،با مهدی اصلانی کرچی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، فاطمه رستگار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه بازرس این اداره کل ،با مهدی اصلانی کرچی، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهدی اصلانی بازرس کل استان ایلام بر اهمیت مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در پرورش و هدایت کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت:کلیه فعالیت های کانون بر تربیت کودکان و نوجوانان تاثیر گذار است و ضرورت آشنایی جامعه هدف با ارزش های دینی و اسلامی ضرورت دارد

 وی با اشاره به فعالیت های آگاهانه کانون در راستای پرورش قشر مخاطب افزود: با نهادهای دینی،تشکل های مذهبی، گروه های جهادی ، بسیجی و غیره... ارتباط داشته باشید و از ظرفیت آنها بهره بگیرید ،تا نگاه انقلابی،جهادی و دلسوزانه بیشتر حاکم باشد

بازرس کل استان با اشاره به معرفی الگوهای مناسب به کودکان و نوجوانان تصریح کرد:به کودکان و نوجوانان قهرمانان مناسب استانی و ملی رابه عنوان الگو معرفی کنید و اگر این مهم انجام نگیرد، دیگران انجام خواهند داد.

در ادامه این دیدار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از اجرای فعالیت های مختلف انجام شده در مجموعه ی کانون برای کودکان و نوجوانان گزارشی ارائه نمود وبه نقش و جایگاه مهم و تاثیرگذار بازرسی در ادارات اشاره کرد و گفت:تلاش نموده ایم که در اداره کل کانون استان ، مباحث مالی بر مبنای شفافیت و قانون ، پیگیری و اجرایی شود.

رستگار تصریح کرد:کانون پرورش فکری استان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در راستای اجرای فعالیت های مختلف برای جوامع هدف است و در کنار این برنامه ها رعایت قانون و مقررات اداری توسط کارکنان یک ضرورت و هنجار اداری است.

وی با تاکید بر روحیه ی مشارکت جمعی تصریح کرد: همراهی سیستم در مدیریت لازم و فضای مشارکت در تصمیم گیری سازمانی ضروری است و ارتباط فعال با والدین ضرورت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =