کد خبر: 315266
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
جشنواره پویانمایی در مراکز کانون لرستان

همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره ی بین المللی پویانمایی، امروز پنجشنبه 12 خرداد ماه همزمان با سراسرکشور، در سالن اجتماعات کانون لرستان، در همه ی مراکز ثابت شهرستان های استان لرستان، تعدادی از فیلم های این جشنواره به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره ی بین المللی (8 تا 12خردادماه1401 ) در تهران، با  هماهنگی های به عمل آمده، امروز پنجشنبه 12 خرداد ماه همزمان با سراسرکشور، در سالن اجتماعات کانون لرستان در خرم آباد و همه ی مراکز ثابت شهرستان های استان لرستان، تعدادی از فیلم های این جشنواره به نمایش درآمد. 
براین اساس با دعوت از اعضا و دانش آموزان درساعت 9:30 صبح فیلم های جشنواره به صورت همزمان با حضورکودکان ونوجوانان هم استانی در سالن های مراکز و سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری در خرم آباد پخش شد.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به عنوان بزرگترین جشنواره ایران در حوزه انیمیشن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشد.
گفتنی است: دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =