نمایش فیلم‌های برگزیده جشنواره بین المللی پویانمایی در مراکز کانون استان تهران

در روز پویانمایی، انیمیشن‌های برگزیده‌ی کودک جشنواره‌ی بین المللی پویانمایی در مراکز کانون پرورش فکری استان تهران، برای اعضای گروه‌های سنی مختلف به نمایش در آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ در حالی دوازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی پویانمایی تهران در تهران برگزار شد که به بهانه‌ی نکوداشت روز پویانمایی، مراکز سراسر کشور در روز و ساعت واحد، به پخش انیمیشن‌های برگزیده‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی پویانمایی پرداختند.

روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱، مراکز کانون استان تهران همزمان با مراکز کانون و کتابخانه‌های سیار روستایی هر کدام با استفاده از امکانات و شیوه‌های خلاقه و جذاب، انیمیشن‌های برگزیده‌ی بخش کودک دوره‌های گذشته‌ی جشنواره را برای اعضای علاقه‌مند اکران کردند.

این انیمیشن‌ها  شامل: شب ترسنام لومو از ایران (کانون) – بارون میاد جرجر از ایران (کانون) - مامان من یه هواپیماست از روسیه– وقت خوابه از ایران – سگ پاکوتاه از آلمان - بزغاله‌های ابری از ایران (کانون) - الاکلنگ از ایران – حکایت کلاه غیبی از ایران (کانون) و کچل کفترباز از ایران بود که در مراکز فرهنگی هنری استان تهران به صورت رایگان به نمایش در آمد.

گفتنی‌ست؛ این ویژه‌برنامه‌ی سراسری جذاب که با هدف  آشنایی بیشتر مربیان و اعضای کانون و اولیای تربیتی با پویانمایی و اهمیت آن در زندگی کودکان اجرا شد، با استقبال چشگیر اعضای گروه‌های سنی مختلف مواجه و باعث حضور مجدد بسیاری از آنان در مراکز شد.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =