محیط‌زیست زندگی خود را نجات دهیم

کانون پرورش فکری انگوت با همکاری اداره محیط‌زیست شهرستان، با برپایی کارگاه نقاشی، کودکان و نوجوانان را به حفاظت از محیط‌زیست تشویق کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، به مناسبت هفته محیط‌زیست کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان انگوت، روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه سال جاری با همکاری اداره محیط‌زیست شهرستان، مسابقه نقاشی با موضوع «محیط‌زیست من» برگزار کرد.

در این مسابقه که با حضور اعضای کودک دختر و پسر و با هدایت افسانه مزین، مربی مسوول مرکز به انجام رسید؛ شرکت‌کنندگان آثار زیبا با منظره‌های متفاوت و مرتبط با محیط‌زیست خلق کردند.

در ادامه برنامه، مسوولان اداره محیط‌زیست شهرستان با حضور در کانون انگوت و بازدید از آثار اعضا، مطالبی را در ارتباط بااهمیت محیط‌زیست بیان نمودند و به نقاشی‌های برگزیده جوایزی اهدا شد؛ هم‌زمان با برگزاری این مسابقه هنری، کتاب‌های «حفظ محیط‌زیست و بچه‌ها و حفاظت از کره زمین» برای اعضا معرفی شد.

گفتنی است، شعار روز جهانی محیط‌زیست در سال ۱۴۰۱ «تنها یک زمین» اعلام‌شده است و همه‌ساله از سال ۱۹۷۲ تا به امروز روز ۵ ژوئن مصادف با ۱۵ خرداد روز جهانی محیط‌زیست به ابتکار سازمان ملل متحد برگزار و شعار سال بر محور مهم‌ترین نگرانی درباره محیط‌زیست و برخی راه‌کارها برای مهار مشکل از سوی کارشناسان مطرح می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =