ویژه برنامه های مراکز کانون لرستان به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

ویژه برنامه های دهه کرامت با اجرای فعالیت‏های فرهنگی، هنری، ادبی از سوی مراکزکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان با دهه کرامت، مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری وادبی را اجرا کردند.
در این دهه و به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان ویژه برنامه های مختلفی را اجرا کردند که می توان به؛ نقاشی و خوشنویسی، ساخت نماهنگ، نشریه دیواری، مسابقه، معرفی شخصیت، شعرخوانی، معرفی کتاب، بحث آزاد و معرفی وقایع و...اشاره کرد.
براین اساس: برای آشنایی بیشتر اعضا، معرفی شخصیت و زندگی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) ، قصه گویی، ارائه آثارادبی درزمینه های شعر ودلنوشته و دکلمه شعر ومتن های ادبی، نقاشی و خوشنویسی، کتیبه سازی و... انجام شد.
کارگاه های ادبی و آشنایی با احادیث و زندگی حضرت معصومه(س)، نمایش فیلم، معرفی کتاب( کاش تو را می دیدم) شامل فرازهایی از زندگی حضرت معصومه(س) کارگاه های خوشنویسی و مربیان مراکز سیار روستایی وشهری نیز برنامه های متنوعی را با حضور در دفاتر تسهیلگری و مساجد محله های کم برخوردار به اجرا درآوردند.

همچنین نمایشگاه آثار هنری«نقاشی، کتیبه های سفالی و خوشنویسی» از اعضای مراکز سراسر استان با عنوان (اختر هشتم) به صورت نماهنگ در فضای مجازی منتشر شد.
گفتنی است: هر ساله به مناسبت دهه کرامت از روز ولادت حضرت معصومه (س) تا میلاد با سعادت امام رضا (ع)، ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی در مراکز کانون لرستان تدارک و اجرا می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =