کد خبر: 315694
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
بازدید 103
 ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون لرستان تا 3 تیر ادامه دارد

ثبت‌ نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از آغاز ثبت نام کارگاههای ویژه فصل تابستان خبر داد و گفت: علاقه مندان تا روز3 تیرماه 1401 فرصت دارند تا با مراجعه به مراکز فرهنگی هنر کانون در سراسر استان لرستان، مراحل ثبت نام را انجام دهند
محمدی افزود: با توجه به بازگشایی مراکز و اشتیاق کودکان و نوجوانان برای حضور در فعالیت های کانون پرورش فکری، با هماهنگی و برنامه ریزی مربیان کانون منتظر ثبت نام هم استانی ها در کلاس های تابستانی هستند.
وی اضافه کرد:  کارگاههای فرهنگی شامل: قصه گویی، فن بیان، شعر و قصه، نقالی، شاهنامه خوانی، کاردستی، حال خوش زندگی، فلسفه برای کودکان و... کارگاه های هنری شامل: طراحی، نقاشی، سفالگری، عکاسی، پویانمایی، خوشنویسی، موسیقی، سرود، هنرهای‌نمایشی، هنرهای بومی و سنتی، کاغذ وتا و کارگاه های ادبی شامل: نوشتن خلاق، شعر، داستان نویسی، خوانش متون تخصصی و کارگاه های علمی شامل: رباتیک، نجوم، زیست شناسی، بازی های فکری، چرتکه‌، شطرنج و... می باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان عنوان داشت: علاقه مندان در گروههای سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می توانند در این کارگاهها شرکت کنند.
یادآوری می شود با مراجعه به مراکز کانون در سراسر استان از جدول زمانبندی و مشخصات کارگاه های کودکان و نوجوانان مطلع شوید.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =