کد خبر: 315707
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
بازدید 191
تقدیر از انجمن نجوم کانون پرورش فکری لرستان

رییس انجمن نجوم ایران از مسئول و اعضای انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان به خاطر اجرای برنامه های متنوع و علمی در هفته نجوم به عنوان تنها گروه فعال در زمینه علوم و نجوم در استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ با شروع فصل تابستان و استقبال خوب کودکان و نوجوانان خرم آبادی از کارگاه های تابستانی نجوم،  برنامه ی مختلفی درمرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان درحال اجراست. 
براساس این گزارش: معین صالح رییس انجمن نجوم ایران از راضیه گلمرادی فرد مسئول انجمن نجوم کانون پرورش فکری لرستان و اعضای این انجمن به خاطر اجرای برنامه های متنوع، علمی و ترویجی در هفته نجوم به عنوان تنها گروه فعال در زمینه علوم و نجوم در لرستان تقدیر کرد.
لازم به وضیح است که در هفته نجوم امسال فعالیت‌های علمی مختلفی در مرکز علوم ونجوم کانون لرستان به صورت حضوری و غیرحضوری برگزارشد که می توان به؛ بازدید اعضا و دانش آموزان از مرکز همراه با پخش فیلم های آموزشی و آشنایی با خورشید، سیارات رصد به ستارگان با استفاده از آسمان‌ نمای دیجیتال و بررسی صورت های فلکی آسمان، جهت یابی و قبله یابی اشاره کرد.
درعین حال در مرکز علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان فعالیت‌های پژوهشی توسط اعضای باشگاه نجوم، بررسی مطالب مختلفی از جمله آشنایی با منظومه شمسی، گذر از ایستگاه گرانش، بررسی ایستگاه اپتیگاه و کار با تلسکوپ های مختلف و بررسی صور فلکی به صورت حضوری انجام می شود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =