کد خبر: 315720
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
بازدید 149
ویژه‌برنامه‌ی مرکز ۳۹ کانون استان تهران به مناسبت شروع تابستان

به بهانه‌ی آغاز تابستان و برنامه‌های خاص این فصل پرشور، مرکز ۳۹ کانون تهران با ویژه‌برنامه‌ای متنوع به استقبال فصل گرم رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ مرکز شماره ۳۹ استان تهران با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مختلف به پیشواز تابستان رفته و ویژه‌برنامه‌ای برای استقبال از اعضای خود برگزار کرد.

کارگاه نقاشی دیواری درفضای باز بخشی از این برنامه بود که در جریان آن، اعضای کودک و نوجوان رویاهای خود را با موضوع "من و تابستان" نقاشی کردند. در بخش دیگری از این جشن، کودکان کارگاه موسیقی با اجرای موسیقی در این جشن شرکت و معرف کلاس موسیقی بودند و خروجی کار خود را با اجرای چندین نمونه کار برای والدین و اعضا به نمایش گذاشتند.

اعضای ادبی مرکز، در بخش دیگری از ویژه‌برنامه با اجرای شعر به صورت جمعی وحرکات هماهنگ کلاس شعر و قصه را به بازدیدکنندگان معرفی کردند. معرفی کارگاه‌های مجسمه‌سازی، نوشتن خلاق و خوشنویسی نیز بخش‌های دیگر این برنامه بودند که با حضور اعضا به اجرا در آمد. 

در پایان نیز به اعضای فعال کارگاه‌ها هدایایی به رسم یادبود اهدا شد تا آغاز تابستان امسال برای علاقه‌مندان به کانون، با شور و نشاط همراه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =