تابستانی پُرشور در مراکز کانون استان اردبیل

ثبت‌نام کلاس‌های حضوری تابستانه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل که از ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ آغازشده، منجر به تشکیل بیش از ۳۰۰ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، کارگاه‌های ویژه فصل تابستان امسال به‌صورت حضوری و با برگزاری بیش از ۳۰۰ فعالیت برگزار خواهد شد؛ این در حالی است که در دوران کرونا کارگاه‌ها عموما به‌صورت مجازی به مرحله اجرا گذاشته شدند.

ملیحه ملک‌زاده سرپرست کانون استان اردبیل بابیان اینکه این کارگاه‌ها در ۲۲ مرکز فرهنگی هنری استان اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال با ثبت‌نام در ۶۵ عنوان کارگاه تخصصی، در قالب هنرهای تجسمی شامل: نقاشی، طراحی، خوشنویسی، کلاژ (تکه‌چسبانی)، اوریگامی (کاغذوتا)، انواع کاردستی، سفال‌گری، عکاسی و هنرهای نمایشی شامل: بازیگری، فیلم‌سازی، عروسک نمایشی، پویانمایی، سرود و موسیقی کودک (اُرف)، شطرنج، خودباوری و حال خوش زندگی، زیر نظر مربیان مجرب کانون آموزش می‌بینند.

ملک‌زاده، درعین‌حال یادآور شد: برپایی کارگاه‌های ادبی شامل: شعر، داستان، خوانش متون ادبی و نوشتن خلاق در قالب فعالیت‌های تخصصی باهدف ارتقا آگاهی‌های علمی و ادبی مخاطبان اجرا خواهد شد.

وی هم‌چنین از برگزاری فعالیت‌های عمومی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان اردبیل خبر داد و گفت: کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، معرفی سرزمین، مفاخر، مشاغل و وقایع و ایام، آشنایی با قرآن و احادیث و ... ازجمله آن‌ها است که به‌صورت رایگان برای اعضای مراکز فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه پایگاه خبری ardabil.kpf.ir اطلاعات تکمیلی و اخبار مربوط به اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌رو را دریافت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =