کد خبر: 316425
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
بازدید 231
جشن«امامت و ولایت» در مرکز شماره یک کانون گرگان

مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گرگان با همکاری دیگر مراکز ثابت این شهرستان، همزمان با دهه امامت و ولایت، ویژه برنامه‌ی متنوع و شادی را به همین مناسبت و با حضور اعضای دختر و خانواده‌های آنان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این ویژه برنامه با حضور پرشور اعضای دختر مراکز گرگان، مدیرکل کانون، معاون و مربیان همراه بود که با استقبال خانواده‌ها نیز روبرو شد.

در ابتدای برنامه قرائت قرآن توسط عضو مرکز شماره یک گرگان کودک صورت گرفت و سپس دو عضو نوجوان مجتمع فرهنگی هنری به اجرای قصه‌گویی و دف‌نوازی پرداخته و در ادامه عضو مرکز شماره دو گرگان به اجرای نقالی پرداخت.

در پایان بخش اول این برنامه مولودی‌خوانی انجام شد.

سپس در بخش دوم این جشن، حاضرین در برنامه از نمایشگاه سکه و اسکناس‌های تزیین شده عید غدیر دیدن کرده و سپس با هدایتگری مربیان در کارگاه‌های کاردستی(تزیین سکه و اسکناس) و سفالگری(ساخت کتیبه‌های گلی) شرکت کرده که خلق آثار زیبا منجر شد.

در پایان بعد از اتمام  کارگاه‌ها، بازارچه دست‌سازه‌های اعضا برپا شد و شرکت‌کنندگان توانستند از این بازارچه محصولات خوراکی و تزیینی خریداری کنند.

ویژه برنامه جشن«امامت و ولایت» به همت مراکز فرهنگی هنری کانون گرگان و به میزبانی مرکز فرهنگی هنری شماره یک این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =