کد خبر: 316515
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
بازدید 130
۲ عضو کانون شماره یک گنبدکاووس، برگزیده مهرواره کشوری طنز«یک وعده لبخند»

دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» به میزبانی کانون پرورش فکری استان اردبیل و با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف شعر، داستان کوتاه و عکاسی به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، هم‌زمان با عید سعید غدیر خم (عید امامت و ولایت)، اختتامیه دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این مهرواره باهدف ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه‌های مختلف طنز، پرورش تفکر انتقادی و تشویق مخاطبان به‌دقت در اتفاقات محیط پیرامون در سه بخش «شعر، داستان کوتاه و عکاسی» ویژه‌ی گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ منتشرشده بود.

با اعلام هیات داوران بخش «داستان»، از میان ۳۲۲ اثر رسیده به دبیرخانه، در گروه سنی نونگاه(۱۲+)۱۰ اثر، در گروه سنی نوجوان(۱۵+) ۲۴ اثر و در گروه سنی بزرگ‌سال(۲۲-۱۸) ۶ اثر برگزیده شدند، که در این بین آناهیتا قربانی و دانیال نورقلی پور از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون گنبدکاووس، در میان برگزیدگان قرار گرفتند.

 گفتنی است، نخستین دوره مهرواره طنز «یک وعده لبخند» در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ با مشارکت ۲۵ استان برگزار و درمجموع ۵۳۰ اثر در بخش‌های شعر، داستان و اینفوگرافی به دبیرخانه مهرواره ارسال‌شده بود که از برگزیدگان با لوح سپاس و هدایای ویژه تقدیر به عمل آمد.

- اسامی برگزیدگان بخش شعر دومین مهرواره «یک وعده لبخند»

- اسامی برگزیدگان بخش داستان دومین مهرواره «یک وعده لبخند»

- اسامی برگزیدگان بخش عکاسی دومین مهرواره «یک وعده لبخند»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =