درخشش ۴ عضو ارشد انجمن نویسندگان نوجوان سپیدار کانون زنجان

یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی شعر و قصه‌ی استان در حالی کار خود را به پایان رساند که ۴ عضو ارشد انجمن نویسندگان نوجوان سپیدار کانون پرورش فکری استان زنجان موفق به کسب رتبه‌هایی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ در آیین اختتامیه‌ی یازدهمین جشنواره‌ی شعر و قصه‌ی استان که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن ادبی اشراق برگزار شد، برگزیدگان یازدهمین دوره‌ی این جشنواره معرفی شدند.

فاطمه سلیمانی؛ کارشناس آفرینش‌های ادبی استان و مسئول انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره یکی از رویدادهای بزرگ ادبی استان می‌باشد که از اهداف مهم آن معرفی استعدادهای برتر جوان در حوزه‌ی شعر و داستان بوده و هست.

در این دوره از جشنواره از بین ۴۲۸ شرکت کننده با بیش از ۱۲۰۰ اثر در بخش های مختلف، آثار ۴ عضو ارشد انجمن داستان نویسان نوجوان کانون به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

در آیین اختتامیه‌ی این جشنواره که عصر روز پنج شنبه ۳۰ ام تیرماه در فرهنگسرای امام خمینی برگزار شد؛ معصومه دین محمدی عنوان نفر دوم ، نگین محمدی و الهه موسوی بطور مشترک عنوان شایسته تقدیر را در بخش داستان کوتاه فارسی در گروه سنی زیر سی سال کسب کردند همچنین حدیث محمودی نیز منتخب بخش ویژه‌ی داستان کوتاه فارسی معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =