دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی امام جمعه فردوس

در دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با امام جمعه شهرستان فردوس بر ارتباط بین مربیان با کودکان ونوجوانان با هدف ترغیب به حضور در مراکز کانون و تربیت حس دینی در کودکان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در سفر کاری خود به شهرستان فردوس با حجت الاسلام «محمد شاکری» امام جمعه این شهرستان دیدار و در خصوص برنامه‌های کانون گفت‌وگو کرد.

حمیدی در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از مهمترین فعالیت‌های کانون در پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی گفت: در مراکز کانون در طول سال برنامه‌هایی در راستای تربیت حس دینی در کودکان ونوجوانان برگزار می‌شود که به اهم آن می‌توان به توسعه و ترویج فرهنگ نماز، تشویق و همچنین مانوس کردن کودکان ونوجوانان با نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، معرفی الگوهای دینی، معرفی کتاب،  قصه قرآنی و... اشاره کرد.

وی آموزش مهارت‌های زندگی را از دیگر برنامه‌های شاخص کانون یاد کرد و افزود: آموزش مهارت‌های زندگی با هدف پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در قالب کارگاه‌های مختلف از قبیل مهارت نه گفتن، نوجوان معنوی، نوجوان امیدوار و... اجرا می‌شود.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: توجه به مباحث جهاد تبیین و همچنین بیانیه گام دوم انقلام با هدف تبیین درست مفاهیم دینی و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه‌ای در برنامه ریزی سالیانه کانون برخوردار است و بر همین اساس برنامه‌ها و مهرواره‌های مختلفی در سطح مراکز کانون برگزار می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام شاکری امام جمعه فردوس نیز ضمن قدردانی از برنامه‌های کانون در این شهرستان، طی سخنانی با اشاره به رسالت‌های کانون، تربیت غیر مستقیم را اثرگذار دانست و بر ارتباط  موثر مربیان کانون در جهت ترغیب بچه‌ها به حضور در مراکز کانون تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =