دیدار با دو تن از آزادگان دوران دفاع مقدس

به مناسبت هفته دولت، شیرین دارائی سرپرست کانون پرورش فکری استان زنجان با دو تن از آزادگان دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، شیرین دارائی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه فضلی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران با آزادگان و جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس "معرفت‌اله یوسفی" و "محمدعلی یارمحمدی" دیدار کرد.

در این دیدار دارائی، ضمن تبریک هفته دولت گفت: همه‌ی ما مدیون رشادت‌ها و پایداری‌های آزادگان عزیز در زندان‌های رژیم بعث هستیم که با مقاومت و پایداری؛ به ما درس صبر و استقامت آموختند.

سرپرست کانون استان زنجان در این دیدار، آزادگان را اسوه‌های بارز صبر و استقامت عنوان کرد و گفت: اقتدار و امنیت حاکم بر ایران اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز است.

ایشان ادامه داد: آزادگان عزیز میهن‌مان، سرمایه‌هایی معنوی از اخلاص و صبر و استواری در برابر شکنجه‌های دشمنان هستند و بایستی خاطرات‌شان نسل به نسل به آیندگان منتقل شود و ان شاالله در برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دعوتشان اعضای کودک و نوجوان با سرگذشت و خاطرات این عزیزان در دوران اسارت بیشتر آشنا خواهند شد.

در ادامه "معرفت‌اله یوسفی" و "محمدعلی یارمحمدی" آزاده و جانبازان دوران دفاع مقدس ضمن تقدیر از حضور مهمانان بخش‌هایی از خاطراتشان در دوران اسارت راتعریف کردند.

در پایان این دیدار؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اهدا لوح سپاس از ایشان تجلیل نمودند.

دیدار با دو تن از آزادگان دوران دفاع مقدس

دیدار با دو تن از آزادگان دوران دفاع مقدس

دیدار با دو تن از آزادگان دوران دفاع مقدس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =