مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون کشور:امروز راهپیمایی اربعین، جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است.

مهدی بشیری گودرزی مدیرکل دفترحراست مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازدید از پایگاه فرهنگی کانون استان گفت: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است و قلب‌های بسیاری از مسلمانان در جهان اسلام را در گرداگرد نماد مقاومت و ایستادگی بصیرت ‌آفرین یعنی حسین‌بن علی(ع) جمع کرده است.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون کشور:امروز راهپیمایی اربعین، جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است.

به گزارش روابط عمومی کانون ، مهدی بشیری گودرزی مدیرکل دفترحراست مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازدید از پایگاه فرهنگی کانون استان گفت: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است و قلب‌های بسیاری از مسلمانان در جهان اسلام را در گرداگرد نماد مقاومت و ایستادگی بصیرت ‌آفرین یعنی حسین‌بن علی(ع) جمع کرده است.

ایشان ادامه داد: در راهپیمایی اربعین، هم «ایمان و اعتقاد قلبی» موج می‌زند، هم «عشق و محبت» و این هم‌افزایی و همکاری مردم از کشورهای مختلف جهان به دور از کشمکش‌ها و اختلافات، جلوه‌ای از ویژگی‌های ولایی مکتب اهل بیت (علیه السلام) است.

بشیری گودرزی با اشاره به نقش و جایگاه کانون در تبیین ارزش های اربعین و عاشورا به جوامع هدف تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه نقش بسیار پررنگی می تواند داشته باشد و می‌تواند در انتقال این مفاهیم به نسل جدید بسیار تأثیر گذار باشد.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون کشور ادامه داد: استفاده از زبان هنر در کانون پرورش فکری، مهمترین عنصری است که در هیچ جای دیگری نمی توان آن را یافت.

بشیری گودرزی تصریح کرد:اگر در کلام رهبری عزیز اندیشه کنیم ،جهاد تبیین همراه با افشاگری اصلی ترین نمود اربعین است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند به درستی نقش مهمی ایفا کند و این را به نسل های آینده انتقال دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =