کد خبر: 318086
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
موکب سیار و ثابت کودک و نوجوان در مرکز باشماق مریوان

هم‎زمان با اربعین حسینی، طرح موکب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کردستان در مرز باشماق مریوان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری می پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، «موکب سیار و ثابت کودک و نوجوان» طرحی است که جمعی از مربیان کانون پرورش فکری استان کردستان به صورت داوطلبانه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم اربعین اعزام شدند.
بنابراین گزارش، قرار است مربیان کانون به مدت ده روز در مسیرهای منتهی به کربلا به انجام فعالیت‌هایی نظیر نقاشی، اریگامی، سفالگری، بازی و سرگرمی، نمایش و... بپردازند.
این گزارش می افزاید: تعمیق فرهنگ اربعین حسینی برای گروه سنی کودک و نوجوان، انجام فعالیت فرهنگی و ایجاد فضای مناسب برای کودکان و نوجوانان و انتقال پیام دوستی کودکان دو ملت ایران و عراق از جمله اهداف این موکب ثابت و سیار است.
بر همین اساس، موکب کانون پرورش فکری کردستان، با نگاهی فرهنگی تلاش دارد تا در حوزه فعالیت‌های فرهنگی برای نونهالان، نوجوانان و جوانانی که به شوق زیارت سیدالشهدا(علیه السلام) همراه با خانواده‌های خود در این مسیر گام نهاده خدمات فرهنگی ارائه نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =