بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از کتاب‌خانه سیار روستایی دستگردان

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی طی سفر به بخش دستگردان طبس از نزدیک در جریان برنامه‌های کتاب‌خانه سیار کانون در این بخش از شهرستان طبس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ مدیر کل کانون استان با سفر به بخش دستگردان شهرستان طبس از نزدیک در جریان برنامه‌های کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در این منطقه قرار گرفت.

گفتنی است بیان گزارش اقدامات این کتاب‌خانه از سوی حسین زه‌روجیان مربی این واحد سیار کانون، دیدار با بخشدار و مدیر آموزش و پرورش از دیگر برنامه های مدیر کل کانون استان در این بازدید بود که ۲۹ شهریور ماه با همراهی فریده سلامیان کارشناس فرهنگی این اداره کل انجام شد.

بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از کتاب‌خانه سیار روستایی دستگردان

بر اساس این خبر، مدیر کل کانون استان در دیدار با حقانی بخشدار دستگردان به فعالیت‌های انجام شده در کانون در بخش‌های فرهنگی هنری ادبی علمی و مذهبی اشاره کرد و با قدردانی از همراهی مسئولان این شهرستان افزود: توانمندی کودکان و نوجوانان در بخش دستگردان نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی با کانون جهت ایجاد مرکز ثابت در این بخش است.

در ادامه حقانی نیز طی سخنانی فعالیت‌های کانون را بسیار موثر و قابل ‌توجه برشمرد و در گسترش فعالیت‌های کانون در مناطق روستایی و عشایری با توجه به نیاز مخاطبین منطقه تاکید کرد.

بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از کتاب‌خانه سیار روستایی دستگردان

پس از این دیدار مدیر کل کانون استان با قلی پور، رییس آموزش و پرورش این بخش دیدار داشت.

وی در این دیدار فعالیت‌های کانون و آموزش و پرورش را بسیار به هم نزدیک و مکمل یک‌دیگر خواند و بیان و با تشریح بخش از برنامه‌های کانون گفت: فعالیت‌های کانون در پنج حوزه فرهنگی هنری ادبی علمی و مذهبی انجام می شود که تلاش برای ایجاد مرکز ثابت می تواند این امکانات را برای کودکان و نوجوانان منطقه که از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند فراهم نماید.

قلی‌پور نقش کانون بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: برنامه‌های کانون در جهت کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان کم برخوردار این منطقه بسیار موثر خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: رفع مشکل فضای پایگاه کتاب‌خانه سیار کانون، اجرای طرح کانون مدرسه و پوشش حداکثری مدارس از دیگر مواردی بود که در این دیدار به آن پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =