تجلیل از بانوی امدادگر دفاع مقدس در  کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

به مناسبت هفته دفاع مقدس عالیه خزاعی از بانوان امداد گران ۸ سال دفاع مقدس در جمع کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، به بیان خاطرات خود پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ همزمان با ظهر چهارشنبه ۶ مهر ماه «عالیه خزاعی» بانوی امدادگر در ۸ سال دفاع مقدس مهمان مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری شد و به بیان خاطرات حضور خود در مناطق عملیاتی و کمک به رزمندگان و مجروهان پرداخت.

گفتنی است بصیرت افزایی و دشمن شناسی از مواردی بود که مورد تاکید وی قرار گرفت و ادامه داد؛ این انقلاب مرهون قطره قطره خون شهداست و وظیفه ما پاسداری از دستاوردها و نتایج ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان است.

در بخش پایانی این نشست طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان نیز طی سخنانی ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی گفت: نقش بانوان در دفاع مقدس  انکار ناپذیر است و زنان به عنوان سند افتخار دفاع مقدس با الگو گیری و با یادآوری رفتار و سیره حضرت زهرا (س)و حضرت زینب (س) و دیگر زنان قهرمان صدر اسلام، به وظیفه الهی وانسانی خویش در طول دفاع مقدس عمل کردند واگر صبوری و عزم و همت و ایثارگری و کمک رسانی آنها نبود چنین مقاومت پیروزمندانه ای درآن دوران شکل نمی گرفت

این گزارش می افزاید؛ پاسخ به سوالات کارکنان و تجلیل از این بانوی امدادگر و راوی دفاع مقدس پایان بخش این برنامه بود.

تجلیل از بانوی امدادگر دفاع مقدس در  کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =