جشن حال خوش کودکی، زنگ خوش زندگی در آبیدر

همزمان با 16 مهر ماه روز جهانی کودک جشن حال خوش کودکی، زنگ خوش زندگی شنبه از ساعت 16 لغایت 18 در آبیدر پارک شهدای 28 دی برگزار می شود.

به گزار ش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این روز خانواده ها می توانند همراه با فرزندان خود در جشن حال خوش کودکی، زنگ خوش زندگی حضور داشته باشند تا لخظات شادی را همراه با کودکان خود تجربه کنند.

 بنا براین گزارش، هفته ملی و آیین های روز جهانی کودک از جمله مهم ترین رویدادهایی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه کودک به آن توجه دارد تا همواره از این فرصت بی بدیل برای افزایش توجه جامعه به اهمیت دوران کودکی سود جسته است.

این گزارش حاکی است، اجرای نمایش زنده ، ایستگاه ساخت کاردستی، نقاشی خانواده گی، بادبادک سازی، ادبی و بازی و سرگرمی از جمله برنامه های اجرایی جشن روز جهانی کودک در آبیدر سنندج می باشد.

در ادامه این گزارش آمده است، ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی و روزجهانی کودک از 16 تا 22 مهرماه جاری با روزشمار ۱۶ مهر: کودک، صلح، بازی و نشاط، 17 مهر: کودک، رسانه، فناوری‌های نوین، 18 مهر: کودک آموزش، امنیت و سلامت، 19 مهر: کودک، هویت ملی، نام‌آوران و قهرمانان ملی، 20 مهر: کودک، کتاب، ادبیات و خلاقیت هنری، 21 مهر: کودک، محیط‌زیست، میراث فرهنگی و گردشگری و 22 مهر: کودک، باورهای دینی و مذهبی در مراکز کانون استان کردستان برگزار می شود.

لازم به ذکر است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای 21 مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی در سطح شهرستان‌های استان برنامه‌های مختلفی تدوین کرده است که در طول هفته با هدف ایجاد شادی و نشاط بیشتر در بین کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =