ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در مازندران خبر داد.

هفته ملی کودک سال ۱۴۰۱ از  ۱۶ تا ۲۲ مهر با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 به همین منظور نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته ملی کودک در دفتر مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با حضور مدیرکل کانون مازندران، معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و نمایندگان سازمان‌های : آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، شهرداری ساری و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد تا نسبت برگزاری ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت هفته ملی کودک اقدام شود.

بر همین اساس، مدیرکل این کانون با تاکید بر شعار هفته ملی کودک اظهار داشت: این هفته بهانه‌ای است تا والدین، معلمان، مربیان، و مهمتر از همه مسؤولان در توجه بیشتر به سرمایه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای اساسی این قشر مهم اهتمام داشته باشند.

ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در مازندران برگزار می‌شود

محمدعلی یزدان‌شناس افزود: همانگونه که ما محصول تربیت گذشتگان هستیم؛ نسبت به تربیت فرزندانمان برای داشتن آینده‌ای روشن درایران اسلامی مسؤولیم.

مدیرکل کانون مازندران با تاکید بر برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه‌های تخصصی و عمومی  هفته ملی کودک توسط هر یک از دستگاه‌های عضو کمیته در سراسر استان مازندران، به برنامه‌های شاخص این کمیته اشاره کرد و افزود: برپایی جشن هفته ملی کودک در سراسر استان مازندران - برپایی نمایشگاه آثار هنری اعضا و مربیان کانون با رونمایی از عروسک غول پیکر در ساری - برگزاری مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی- اجرای برنامه جهادی پیک امید و دیدار با خانواده محترم شهدا - برگزاری کارگاه‌های تخصصی‌ آموزشی ویژه والدین، اکران سه فیلم سینمایی و پویانمایی سینمای ایران در حوزه کودک و نوجوان در سینما کانون ساری به صورت نیم بها - عیادت از کودکان بیمار و ...  از عمده برنامه‌های این هفته  می باشند.

گفتنی است: کمیته شهرستانی گرامی‌داشت هفته ملی کودک به ریاست فرمانداران شهرستان و دبیری مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان‌ها تشکیل شده است و تمامی مراکز کانون با همراهی اعضای کمیته‌های شهرستان در طول این هفته برنامه‌های متنوعی را برگزار می نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه آثار اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون  از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۷ به نشانی : ساری، خیابان رودکی جنب بوستان سنگ، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =