اعلام ویژه برنامه های روز نوجوان و دانش آموز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از برگزاری ویژه برنامه های روز نوجوان و دانش آموزدرمراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی فرهاد آقابیگی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ادبی  به مناسبت روز نوجوان و روز دانش آموز  در استان خبر داد.
آقا بیگی با بیان اینکه برگزاری  پویش لباهنگ و مسابقه نشریه گام دوم از برنامه های مهم روز دانش آموز در  استان  می باشد گفت : نشریه  گام دوم که با همکاری کانون پرورش فکری استان، سازمان بسیج دانش آموزی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای شرکت کنندگان کودک و نوجوان تهیه شده است شامل جدول، داستان، معرفی شخصیت توسط نوجوان و عکاسی می باشد و نوجوانان می توانند نشریه را از کلیه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تحویل گرفته و  تا تاریخ  ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱ به این مراکز ارسال نمایند .
او گفت : علاقه مندان میتوانند برای شرکت در مسابقه  نشریه گام دوم  به صورت مجازی به سایت  https://khorasansh.kpf.ir/nashrieh  مراجعه نمایند.
آقابیگی افزود  :مسابقه نقاشی روی پارچه در حاشیه راهپیمایی روز دانش آموز و تهیه ویدئو کلیپ از دانشجویان پیرو خط امام که در تسخیر لانه جاسوسی امریکا مشارکت داشتند از دیگر برنامه های روز دانش آموز و روز نوجوان در استان است.  
او گفت : کارگاه "یادهای ماندگار" با محوریت معرفی شهدای دانش‌آموز، مسابقه عکاسی با موضوع "من و همکلاسی‌هایم" به مناسبت روز دانش آموز، کارگاه بحث آزاد با عنوان " نوجوانی یعنی... "، مسابقه نقاشی همگانی با موضوع روز دانش آموز با همکاری مدرسه علی ابن موسی الرضا، کارگاه معرفی کتاب، معرفی ایام و وقایع، و معرفی شخصیت از جمله کارگاه های پیشنهادی در شهر صفی آباد می باشد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان در ادامه گفت :  از دیگر برنامه های  روز دانش آموز افتتاح مرکز بازی، برگزاری برنامه  رنگ، بازی، شادی در ۱۱ آبان، برگزاری ایستگاه نقاشی در  ۱۳ آبان و نقد رمان نوجوان  می باشد.

او به  برگزاری برنامه های محوری و استانی  از جمله (مسابقه نمایشنامه خوانی) در استان اشاره و تصریح کرد :  در این مسابقه اعضا به صورت گروه های دو یا چند نفره  به اجرای یکی از نمایشنامه های کانون به صورت صوتی  می پردازند.

او با تاکید بر حضورخانواده ها و  کودکان و نوجوانان در این روز بزرگ گفت: برگزاری مسابقه ایران من(پازل ایران)،   قصه گویی، معرفی ایام ووقایع و طرح سوال در قالب مسابقه، صندلی نوجوان آزاد اندیش (نقد و گفت و گو)، برگزاری بازی صندلی داغ، برگزاری جشن روز دانش موز در روز چهارشنبه ۱۱ آبان از جمله دیگر برنامه های کانون پرورش فکری در استان می باشد .

گفتنی است؛ برای اجرای برنامه ها علاوه بر اعضا، بازدید مدارس هم از روز یکشنبه تا چهارشنبه در دستور کار قرارگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =