نشست انجمن شاعران نوجوان در مرکز کانون شماره ی ۴ بندرعباس

نوزدهمین نشست انجمن شاعران نوجوان با حضور زهرا اسپید نویسنده و شاعر هرمزگانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،در این نشست که با حضور طاهره مسافری کارشناس ادبی وعبدالحمید انصاری نسب مسئول انجمن شعر،زهرا اسپید نویسنده و شاعر بومی سرای هرمزگانی، فاطمه رحمانی شاعر آیینی سرای اهل بندرچارک در شهرستان بندرلنگه و اعضای انجمن شاعران نوجوان به دو صورت حضوری و آنلاین همراه بود، اشعار پنج نفر از شاعران نوجوان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این نشست فاطمه زاهدانی، ثنا قنبری، آتنا کهندل پور، اسماعیل دلشادی، زهرا پیش دار از اعضای انجمن اشعار خود را سرودند و رقیه حیدری‌زاده، انیس موحدی، فاطمه صالح زاده، زهرا محمدی نژاد، فاطمه زاهدانی از دیگر اعضای انجمن اشعار را نقد کردند.

نشست انجمن شاعران نوجوان در مرکز کانون شماره ی ۴ بندرعباس

اسپید بعد از شنیدن اشعار و نقد شعر توسط اعضای نوجوان، به بیان نقطه نظرات خود در خصوص شعر مورد نظر و همچنین خوانش نمونه‌های موفق از شعر امروز پرداخت.

در پایان این نشست زهرا اسپید و فاطمه‌رحمانی میهمانان برنامه،‌ مسافری، انصاری نسب و اعضای انجمن شاعران نوجوان به خوانش اشعار خود پرداختند.

نشست انجمن شاعران نوجوان در مرکز کانون شماره ی ۴ بندرعباس

زهرا اسپید متولد ۱۳۶۱ در بندرعباس است. وی فعالیت خود را در زمینه ی شعر از سال ۱۳۸۵ با ورود به انجمن شعر حوزه‌ی هنری استان هرمزگان و فعالیت در رشته ی داستان را از سال ۱۳۸۸ با ورود به انجمن داستان حوزه‌ی هنری آغاز نمود.

فاطمه رحمانی کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و دبیر اداره آموزش و پرورش جزیره‌ی قشم است. کتاب «لوح دل» سروده‌ی فاطمه رحمانی حاوی ۳۶ قطعه شعر آیینی است که در زمستان ۹۳ چاپ شده و  مجموعه شعرهای سال‌های دبیرستان و دوران تربیت معلم این معلم را در بر می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =