جشن‌"در سایه‌سار کتاب" در مناطق در حال توسعه

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی پیک امید و مجتمع فرهنگی، هنری کانون اقدام به برپایی برنامه‌های شاد در راستای اهداف کانون و کتاب محور کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پیک امید کانون استان با همکاری مرکز مجتمع فرهنگی هنری یزد، با برگزاری جشن کتاب لحظات شاد و مفرحی را برای بچه‌های مناطق درحال توسعه منطقه پردیسان و حسن آباد به ارمغان آورد.
جشن کتاب با محوریت معرفی کتاب‌های کانونی و آشنایی بیشتر بچه‌ها با فعالیت‌های متنوع کانون، برگزار شد. اجرای قصه نمایش کتاب "آدم کوچولوی گرسنه" نوشته پیردلی و ترجمه کلرژوبرت، و کتاب "عددهای من" به طراحی علی خدایی در قالب مسابقه معرفی شد که بچه‌ها در دو گروه با اعداد، اقدام به ساختن شکل‌های داخل کتاب کردند .
معرفی کتاب‌های ترانه‌های نوازش، عروسیه عروسی، ترانه‌های بابایی، ترانه‌های مامانی، یکی کم است، در قالب شعرخوانی با شیوه های متنوع از دیگر برنامه‌های جشن کتاب بود.
پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از سال ۹۸ تاکنون با فعالیت‌های فرهنگی، هنری، در خدمت بچه‌های مناطق در حال توسعه صدرآباد، حسن‌آباد و پردیسان بوده است و دربخشی از فعالیتهایش، نگاه ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص و نیز بچه‌های کار داشته است.

 جشن‌"در سایه‌سار کتاب" در مناطق در حال توسعه  جشن‌"در سایه‌سار کتاب" در مناطق در حال توسعه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =