کد خبر: 320688
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
نشست مسئولین انجمن‌های کانون هرمزگان برگزار شد

طی نشستی با حضور مدیر کل و معاون فرهنگی و اجرایی ، کارشناسان ستادی و مسئولین انجمن های کانون هرمزگان شیوه برگزاری و عملکرد انجمن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، این نشست مورخ ۲ آذر ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون استان با اشاره به نحوه برگزاری انجمن‌ها گفت:در اجرای برگزاری انجمن ها بهتر است نظر سازنده داده شود و برای اصلاحات در مورد شیوه‌ها و روش‌های موثر بحث و گفتگو شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون ضمن تشکر از مسئولین انجمن ها بیان نمود: پاسداری از گنجینه‌های کانون که اعضای ارشد هستند جز وظایف مسئولین انجمن‌هاست و انجمن‌ها باید از نظر کمی و کیفی بررسی شوند و درپایان باید خروجی خوب و موثر داشته باشند.

نشست مسئولین انجمن‌های کانون هرمزگان برگزار شد

کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی استان ضمن اشاره به برگزاری دومین نشست امسال مسئولین انجمن‌ها و تغییر در شیوه نامه اجرایی به ارائه گزارشی از عملکرد انجمن‌های برگزار شده در طول سال جاری پرداخت.

در ادامه مسئولین انجمن‌های قصه‌گویی، داستان، طنز، سرود، هنرهای نمایشی، عکاسی با شرح فعالیت‌های انجام شده خود به مواردی چون راه ارتباطی و حضور اعضاء، تشکیل منظم نشست ها ومشارکت اعضاء در مهرواره ها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و همچنین به موانع و مشکلات در حال حاضر در اجرای برنامه ها پرداخته شد.

و درپایان حاضرین در این نشست با ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده درنحوه اجرای برنامه ها و نشست های انجمن با هم به گفتگو نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =