کد خبر: 320752
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
ویژه برنامه جلوه های مهربانی در سنندج برگزار شد

ویژه برنامه جلوه های مهربانی به مناسبت روز پرستار و روز مجلس با تقدیر از مراکز موفق، تقدیر از پرستاران و اعضای برگزیده مسابقه پرچم در مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز بزرگداشت مقام پرستار رگفت: این که روز ولادت آن اسوه صبر و مقاومت را روز پرستار نامیده اند، بار مسئولیت پرستاران عزیز را سنگین تر می کند و پرستاران، منادیان ایثار و کرامت انسانی اند؛ آنان که جان‌های بیمار و دردمند را به نور ایمان و ایثار، حیاتی دیگر می‌بخشند.

حمیدرضا گوهری افزود:به دنبال همه گیری کووید۱۹ در حدود سه سال گذشته صحنه های دیگری از ایثار و فداکاری برای پرستاران عزیز کشور ما ایجاد شد و الحق که در این عرصه شاهد عملکرد فداکارانه، عاشقانه و عالمانه پرستاران در کنار سایر کارکنان سلامت بودیم. پرستاران به عنوان پیشتاز صف مدافعین سلامت در دوران سخت و طاقت فرسای مقابله با بیماری کرونا، برگ زرینی از افتخار در تاریخ پرستاری کشورمان آفریدند.

گوهری خاطرنشان ساخت:امیدواریم که با تلاش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه اقداماتی و فعالیت هایی که توسط مربیان کانون برگزار می شود. شاهد شکوفایی توانمندی ها در این حوزه باشیم.

در ادامه این برنامه از سه نفر از پرستاران به مناسبت رو پرستار و اعضا برگزیده مسابقه پرچم که به مناسبت 13 آبان برگزار شده بود تقدیر شد.

لازم به ذکر است قصه گویی، دف نوازی، موسیقی، نمایش از جمله برنامه های اجرایی این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =