کد خبر: 320753
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
از مراکز برتر مراکز کانون استان کردستان تقدیر شد

در ویژه برنامه جلوه های مهربانی از مراکز برتر و مربیان موفق کانون استان کردستان در مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، کارگروه شورای فرهنگی کانون استان کردستان طرح ارزیابی عملکرد مراکز را در مدت شش ماهه اول سال  1401 اجرایی کرد و مراکز فرهنگی هنری شماره 1 سقز، شماره 3 بهاران سنندج و حسن آباد یاسوکند حائز رتبه برتر شدند.

بنا بر این گزارش، در این برنامه از محمدرضا شهابی مربی مسئول شماره 2 سنندج به عنوان مربی برتر در انجام فعالیت های ویژه و علمی تقدیر شد.

برپایه این گزارش، شاخصه‌های کمی ارزیابی هم‌چون؛ تعداد اعضای جدید و تمدیدی، شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، تعداد اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب و شاخصه‌های کیفی مانند وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتاب‌داری، برنامه‌ریزی و عملکرد، کارآیی نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات، از جمله شاخصه‌هایی بود که در این انتخاب مدنظر قرارگرفت.

تعامل برون‌سازمانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادبی، رعایت مسائل مالی و… دیگر شاخصه‌های انتخاب  مراکز برتر کانون در سراسر کشور به‌شمار می‌رفت.

مدیر کل کانون استان کردستان در این ویژه برنامه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مربیان مراکز استان اظهار کرد: همه مراکز و مربیان ما موفق‌اند. انشاالله این برنامه ادامه خواهد داشت و از همه مراکز با رعایت چارچوب انتخاب مراکز تقدیر خواهیم کرد.

حمیدرضا گوهری ادامه داد: همه‌ی این اتفاق‌ها در راستای خدمت‌رسانی به نسل آینده است؛ بنابراین مهم‌ترین دارایی کانون، مراکز و مربیانی هستند که عاشقانه کارمی‌کنند.

شایان‌ذکر است از سه مرکز موفق که بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند با اهدای لوح سپاس و هدیه، قدردانی به‌عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =