کد خبر: 321124
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
برنامه‌های هفته پژوهش اعلام شد

برنامه‌های استانی چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه آموزشی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در راستای برگزاری ویژه برنامه هفته پژوهش  کانون پرورش فکری استان با جمع آوری کلیپ های پژوهشی اعضا و مربیان با موضوعات علمی و اشتراک گذاری در فضای مجازی به استقبال این هفته رفتند.

برگزاری مهرواره " چه کسی ابرها را تکان می دهد "و چاپ آثار برتر پژوهشی در کتابچه پژوهشبا عکسد و مشخصات عضو و برگزاری سمینار از دیگر برنامه های مرکز ۳ بجنورد است.

همچنین از برنامه های مرکز یک و دو شهرستان اسفراین در هفته پژو هش  انجام کار پژوهشی با محوریت صرفه جویی در آب با استفاده از آبیاری هدفمند، برگزاری کارگاه های اختصاصی آموزش مبانی پژوهشی، برگزاری نمایشگاه از آثار پژوهشی اعضا در سال های گذشته  و تمرین شیوه های پژوهش در  قالب گروه های چند نفره، معرفی کتاب های مرتبط با هفته پژوهش می باشد.

مرکز صفی آباد نیز با برگزاری کارگاه" قرآن پژوهی "، کارگاه " من یک پژوهشگر هستم " و کارگاه آموزش کاردستی با  دورریختنی ها به استقبال این هفته رفت.

در مرکز فرهنگی هنری شیروان دو تحقیق با موضوع تولید برق با استفاده از باد، تحقیق علمی با موضوع مواد غذایی دارویی، و کار با میکروسکوپ انجام خواهد گرفت.

در مراکز راز و گرمه نیز تهیه نشریه دیواری به همراه اعضای نوجوان، آزمایشات علمی، و مسابقه به مناسبت هفته پژوهش انجام می گیرد.

همچنین مراکز فرهنگی هنری بجنورد در قالب برنامه های جداگانه به آشنایی ادبیات عامیانه خراسان شمالی از جمله لالایی، پژوهش در باره قصه های مناطق مختلف استان، بررسی نماد ها در داستان ضحاک، تاریخچه عروسک های نمایشی، اجرای نشست " یک اتفاق ساده"  و معرفی کتاب های پژوهشی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =