کد خبر: 322147
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
بازدید 171
اولین جلسه بررسی شیوه‌نامه طرح کانون مدرسه در زنجان

اولین جلسه بررسی شیوه‌نامه طرح کانون مدرسه با حضور نمایندگانی از اداره کل آموزش و پرورش ‌ استان، معاونان آموزشی نواحی و کانون پرورش فکری استان زنجان، در کانون برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، در این نشست فاطمه نظری گفت: «کانون مدرسه» عنوان طرح مشارکتی است که ذیل تفاهم­نامه­ی وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تدوین و در یک فرایند سه ساله اجرا خواهدشد. در گام نخست، این طرح با هدف آشنایی کودکان، نوجوانان، اولیای تربیتی و والدین با کانون، فعالیت­ها و اهداف آن اجرا می­شود.

کارشناس فرهنگی کانون استان با اشاره به این که دانش­آموزان در قالب یک بازدید یک روزه در مراکز کانون حضور یافته و یک روز را در فضای کانون سپری خواهندکرد گفت: از مربیان متخصص و توانمند کانون انتظار می­رود ضمن فراهم آوردن فضایی جذاب و دلنشین برای مخاطبان به ارائه­ی فعالیت­های خلاق که معرف خدمات فرهنگی کانون باشد و مخاطبان را به بهره­گیری از امکانات کانون ترغیب کند بپردازند.

نظری ضمن بیان اهداف این طرح گفت: بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی طرفین برای توسعه‌ی فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری است و خاطرنشان کرد: شیوه‌ی اجرا این طرح، شرایط عضویت، فرآیند برنامه‌ریزی، الزامات برنامه از مفاد دیگر شیوه‌نامه است.

در این جلسه حسین احمدی رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل، مریم افشار کارشناس فرهنگی و رابط طرح کانون مدرسه، معاونان آموزشی و پرورشی نواحی یک و دو زنجان، نواحی شهرستان و مدیر کانون افشارچی از آموزش و پرورش حضور داشتند.

حسین احمدی رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش در رابطه با چگونگی اجرای طرح، ارسال بخشنامه به نواحی و هماهنگی لازم با اداره‌های مرتبط با موضوع، مطالبی را بیان داشت.

اولین جلسه بررسی شیوه‌نامه طرح کانون مدرسه در زنجان

اولین جلسه بررسی شیوه‌نامه طرح کانون مدرسه در زنجان

اولین جلسه بررسی شیوه‌نامه طرح کانون مدرسه در زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =