مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با حجت‌الاسلام والمسلمین مدرسی دیدار و گفتگو کرد

مدیر کل ومعاون اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با حجت‌الاسلام والمسلمین مدرسی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ،در آستانه دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فاطمه رستگار با مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام دیدار و گفتگو کرد.

فاطمه رستگار ضمن اشاره به اهداف اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در اجرای فعالیت های فرهنگی هنری ، وپژوهشی در راستای خدمت به قشر کودک ونوجوان ، با عنوان این مطلب که اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان نیز با هدف ایجاد وحدت و هماهنگی و به منظور حراست از دستاوردهای انقلاب تشکیل شده است،اظهار داشت: تحقق ارزشهای دینی و آرمانهای انقلاب اسلامی و جهت بخشیدن به فعالیتهای مختلف در زمینه تربیت نیروهای مخلص از دیگر اهداف اتحادیه انجمن های اسلامی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با عنوان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی با هدف آشنا کردن نوجوانان با فرهنگ متعالی اسلام و بالا بردن سطح آگاهی آنان نسبت به مبانی عقیدتی اسلام و انقلاب اسلامی به نوجوانان خدمت می کند ،افزود: تزکیه روحی و وارستگی اخلاقی نوجوانان و شکوفا ساختن استعدادهای خدادادی و تحقق کمالات انسانی آنها از اهداف مشترک کانون و اتحادیه انجمن های اسلامی است.

گفتنی است ،در این دیدار بر لزوم هماهنگی و همکاری بیشتر و نیز استفاده از ظرفیت های موجود، جهت ارتقای توان اجرایی دو مجموعه تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =