برپایی میز خدمت و پاسخگویی سرپرست کانون پرورش فکری زنجان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با حضور در میز خدمت مستقر در نماز جمعه شهر زنجان به طور مستقیم با مردم گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ شیرین دارایی در راستای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مردم؛ روز جمعه ۷بهمن‌ماه؛ در میز خدمت مستقر در نماز جمعه شهر زنجان حضور یافته و در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اعلام اینکه رسیدگی به مشکلات مردم را همواره به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم؛ افزود: تلاش می کنیم با حضور در بین مردم، پاسخگوی درخواست‌های ایشان بوده و در پیشبرد و تسهیل امور شهروندان عزیز اقدامات موثری انجام دهیم.

شیرین دارایی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم این برنامه‌ها بصورت منظم و سلسه‌وار و بدون وقفه انجام شود، افزود: با حضور در نماز جمعه؛ خواسته ها و مطالبات مردمی بی واسطه دریافت و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات صادر می شود.

در همین راستا سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با حضور در سامانه پاسخگویی«سامد» در تارخ ۱۷ دی ماه سال ۱۴۰۱، به سوالات وخواسته‌های همشهریان پااسخ داد.

برپایی میز خدمت و پاسخگویی سرپرست کانون پرورش فکری زنجان

برپایی میز خدمت و پاسخگویی سرپرست کانون پرورش فکری زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =