برگزاری دوره توانمندسازی ویژه معلمان پیش‌دبستانی ناحیه تبادکان

دوره توانمدسازی ویژه معلمان پیش دبستانی ناحیه تبادکان توسط واحد آموزش و پژوهش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ دوره ۱۲ ساعته توانمندسازی در دی‌ماه و بهمن‌ماه در کوی فدک مدرسه شهریار واقع در ناحیه تبادکان آموزش و پرورش ویژه معلمان پیش دبستانی برگزار شد.

این دوره در راستای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل آموزش‌وپرورش  و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به‌منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی و تربیتی برنامه ریزی شده است که در فاز اول ویژه معلمان مهدکودک ناحیه تبادکان آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

در این کارگاه‌ها ۱۲۰ معلم پیش‌دبستانی معرفی شده از سوی معاونت ابتدایی آموزش‌وپرورش حضور داشتند که در قالب دو کارگاه ۶ ساعته با اصول و مبانی فعالیت‌هایی چون اوریگامی و قصه‌گویی آشنا شدند.

برگزاری دوره توانمندسازی ویژه معلمان پیش‌دبستانی منطقه تبادکان

در این کارگاه‌ها ۱۲۰ معلم پیش‌دبستانی معرفی شده از سوی اداره آموزش و پرورش حضور داشتند که در قالب دو کارگاه ۶ ساعته آموزش دیدند. این کارگاه ها طی ۲ هفته برگزار گردید و معلمان در این کارگاه‌ها با اصول و مبانی فعالیت‌هایی چون اوریگامی و قصه‌گویی آشنا شدند و سپس  بصورت عملی مطالب فراگرفته شده را آزمودند.

برگزاری دوره توانمندسازی ویژه معلمان پیش‌دبستانی منطقه تبادکانبرگزاری دوره توانمندسازی ویژه معلمان پیش‌دبستانی منطقه تبادکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =