کد خبر: 322653
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
بازدید 161
گرامی‌داشت زادروز خجسته حضرت علی (ع) در کانون استان قزوین

به مناسبت خجسته زادروز حضرت علی(ع) و روز پدر چند ویژه برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز گرامی‌داشت مقام پدر در کانون استان قزوین با چند برنامه متنوع همراه بود.

در یک دورهمی صمیمانه در مجتمع کانون با حضور «سیدعلی اکبر موسوی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با هدف گرامی‌‍داشت روز پدر و تکریم همکاران آقا، برنامه‌های متنوعی مانند شعرخوانی، اجرای موسیقی و خاطره‌گویی انجام شد.

همچنین در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین ویژه برنامه‌ای با عنوان "قهرمان من "برگزار شد. در این برنامه فعالیت‌های سرود، معرفی شخصیت ،کاردستی، نقاشی، روخوانی و معرفی کتاب انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین  با همکاری واحد بسیج امام حسن(ع) جشن فجر ولایت را به مناسبت میلاد امام علی (ع) و هم‌زمانی با دهه فجر برگزار کرد.در این جشن با حضور اعضای نوجوان و مادران آنها فعالیت‌های تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود ملی، سخنرانی محسن حق شناس از اعضای شورای شهر قزوین با موضوع نهج البلاغه و امام علی، مداحی، اجرای سرود اعضای دختر، مسابقه و بازی و سرگرمی، کارگاه نقاشی و اهدای یادبود به مهمانان بود.

در مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا هم به این مناسبت فعالیت‌های فرهنگی و قصه گویی، معرفی وقایع به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)، اجرای مسابقه و بازی در قالب زندگی نامه حضرت علی (ع) ، کارگاه دلنوشته ادبی با موضوع حس خوب (به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر) و کارگاه کاردستی کارت تبریک  برای روز پدر انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه با حضور سیدعلی اکبر موسوی مدیر کل کانون، معاون فرهنگی و کارشناس فرهنگی کانون در کنار امام جمعه و رییس و اعضای شورای جشن میلاد حضرت علی (ع) را برگزار کرد.

معرفی ایام و معرفی شخصیت حضرت علی (ع)، برگزاری کارگاه اوریگامی ، شاهنامه خوانی عضو مرکز، سخنرانی امام جمعه شهر اقبالیه، قصه‌گویی اعضا، سخنرانی و خاطره گویی یکی از مادران شهدای مدافع حرم، اجرای سرود عشاق المهدی (عج) ، مولودی خوانی، اجرای مسابقه لباهنگ بین پدران و در پایان اهدای یادبود به پدران از فعالیت‌های این برنامه بود.

گرامی‌داشت زادروز خجسته حضرت علی (ع) در کانون استان قزوین

گرامی‌داشت زادروز خجسته حضرت علی (ع) در کانون استان قزوین

گرامی‌داشت زادروز خجسته حضرت علی (ع) در کانون استان قزوین

گرامی‌داشت زادروز خجسته حضرت علی (ع) در کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =