آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره هنرهای نمایشی کانون استان تهران

پس از بررسی هیئت داوران بیست و دومین جشنواره هنرهای نمایشی کانون استان تهران، برگزیدگان این رویداد هنری در بخش های مختلف اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران؛ بیست و دومین جشنواره هنرهای نمایشی کانون استان تهران با رأی هیئت داوران و پس از ۲ روز رقابت، برگزیدگان خود را در بخش های مختلف شناخت.

شرکت کنندگان این جشنواره در روزهای پنجشنبه و جمعه در مرکز شماره ۳۰ استان تهران به رقابت پرداخته و آیین اختتامیه‌ی آن روز سه شنبه ۱۸ بهمن در سالن آمفی تئاتر اداره کل این استان با حضور علی رشیدی نیا سرپرست کانون استان استان، معاونان، کارشناسان، مربیان، خانواده‌ها و جمعی از اعضای شرکت کننده و برگزیده برگزار شد.

در ابتدای این برنامه علی رشیدی نیا سرپرست کانون استان تهران، ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه‌ی فجر، به نقش و اهمیت هنرهای نمایشی در زندگی بشر اشاره کرد. وی با اشاره به نقش پررنگ کانون پرورش فکری برای اشاعه‌ی این هنر ارزشمند از مربیان و همکارانی که در این جشنواره به صورت شبانه روزی تلاش کردند قدردانی کرد. 

رشیدی نیا در ادامه از سمیه گلباز، ساغر لطفی نژاد و لیلا مکانی، داوران این رویداد هنری با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آورد.

در بخش دیگری از این آیین گروه نمایش عروسکی مرکز شماره ۸ با نمایش زیبای "دنیا چقدر بزرگ است" به اجرای برنامه پرداخت و در ادامه نیز لوح و هدیه‌ی خود را به عنوان یکی از گروه‌های برگزیده دریافت کردند.

در پایان این مراسم ساغر لطفی نژاد به نمایندگی از هیئت داوران به قرائت بیانیه پرداخته و پس از آن دیگر برگزیدگان جشنواره لوح تقدیر و هدایای خود را از دست معاونان اداره کل استان و داوران جشنواره دریافت کردند. 

نکته‌ی جالب این برنامه قطع برق در نیمه‌های اختتامیه بود. پس از قطع سالن شرکت کنندگان با استفاده از چراغ گوشی‌های همراه، نور سالن را به شکل قابل توجهی تأمین و ادامه‌ی برنامه به این صورت اجرا شد. 

لیست برگزیدگان جشنواره را اینجا ببینید.

بیانیه‌ی هیئت داوران را اینجا بخوانید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =