اجرای برنامه های فرهنگی کانون لرستان

اداره کل کانون پرورش فکری لرستان با همکاری دستگاه های فرهنگی و سازمان میادین شهرداری در پارک شریعتی «بهارمالگه» و پارک دریاچه کیو خرم آباد برای کودکان و نوجوانان و مسافران نوروزی برنامه های فرهنگی، هنری اجرا می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ همزمان با عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان و همکاری سایر دستگاه ها برنامه های شاد فرهنگی برای مسافران در خرم آباد در حال اجرا هستند.
محمد جواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان دراین خصوص گفت: مربیان کل کانون پرورش فکری لرستان با همکاری دستگاه های فرهنگی، مرکز نیکوکاری بچه های آسمان، هیات بسکتبال کارگران استان، اداره کل بهزیستی، اداره کل آب و فاضلاب استان و سازمان میادین شهرداری در پارک شریعتی «بهارمالگه» و پارک دریاچه کیو خرم آباد برای کودکان و نوجوانان و مسافران نوروزی برنامه های فرهنگی، هنری اجرا می کند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان افزود: این برنامه ها شامل: اجرای گروه سرود خادم الرضا(ع)، اجرای نمایش عروسکی، دعوت از هنرمندان، اجرای گروه های موسیقی و اجرای بازی و مسابقه بین کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده ها از شروع سال جدید با همکاری اداره کل کانون استان و مربی کتابخانه سیار روستایی شماره یک خرم آباد هر روزعصر و شب ها بعداز افطار اجرا شده است و انشاالله تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.
محمدی در پایان گفت: 30 مرکز کانون پرورش فکری شامل20 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  

 

اجرای برنامه های فرهنگی کانون لرستان

اجرای برنامه های فرهنگی کانون لرستان

اجرای برنامه های فرهنگی کانون لرستان

اجرای برنامه های فرهنگی کانون لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =