حمایت از کانون توسط نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

در دیدار مدیرکل کانون استان یزد با نماینده مجلس و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان، مشکلات کانون پرورش فکری این شهرستان مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، پنجشنبه 10 فروردین 1401، سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون استان یزد با حضور در دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مسعود نوریان اردکانی رئیس شورای اسلامی شهر اردکان و پروین پورمصیبی مسئول مرکز فرهنگی، هنری شماره یک کانون پرورش فکری شهرستان اردکان؛ مسائل و مشکلات این مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حمایت از کانون توسط نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

قوامی مستهلک شدن ساختمان این مرکز و دستور منع استفاده توسط کارشناسان نوسازی مدارس را به علت نشست شدید زمین شروع این ماجرا دانست و در ادامه پیرامون پرداخت هزینه‌های اجاره این مرکز در محل اسقرار کنونی و عدم حضور نیروی پاره وقت هنری و ادبی در این شهرستان عنوان کرد. مدیرکل کانون استان یزد در مورد اقدامات انجام شده در این شهرستان از جمله درخواست زمین دولتی برای احداث مرکز جدید به نام کانون را شرح داد. وی همچنین محل برگزاری پنجمین جشنواره قصه‌گویی استانی"چله قصه‌ها" را شهرستان اردکان اعلام نمود و به محمدرضا دشتی اردکانی و مسعود نوریان اردکانی بشارت داد تا در سالروز بزرگداشت پیر نیک اندیش ادبیات کودک و نوجوان ایران، مردم شهرستان اردکان از این ظرفیت بهره‌مند خواهند شد.

حمایت از کانون توسط نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

محمدرضا دشتی اردکانی نیز ضمن قدردانی از مجموعه کانون استان در راستای برگزاری باشکوه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد، قول مساعد داد تا در مورد واگذاری زمین به نام کانون پرورش فکری در شهرک فرهنگی و ساخت مرکز جدید، همچنین مقاوم سازی مرکز فرهنگی، هنری شماره یک اردکان جهت استفاده موقت تا ساخت مرکز جدید، جذب نیروهای مستعد آموزش و پرورش اردکان جهت همکاری با کانون در شهرستان اردکان اقدامات لازم به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =