کد خبر: 326045
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
بازدید معاون توسعه و پشتیبانی استاندار هرمزگان از کانون پرورش فکری مرکز بستک

محمد خاکی نهاد معاون توسعه و پشتیبانی استاندار هرمزگان به همراه فرماندار در سفر خود به شهرستان بستک با حضور در مرکز فرهنگی هنری کانون ضمن بازدید در جریان برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی هنری و ادبی این مرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، خاکی نهاد با بیان اینکه کانون پرورش فکری به عنوان یک مکان فرهنگی در رشد و پرورش استعداد نسل آینده ساز نقش مهمی دارد از برنامه های اجرا شده در این مرکز و بهره گیری قشر کودک و نوجوان ابراز خرسندی نموده و استانداری را حامی مراکز کانون دانستند.

بازدید معاون توسعه و پشتیبانی استاندار هرمزگان از کانون پرورش فکری مرکز بستک

در این بازدید زهرا رحمانی مسئول کانون پرورش فکری مرکز بستک برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی کانون را تشریح نموده و بیش از پیش خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان شهر و علی الخصوص روستاها جهت تامین کتابخانه سیار روستایی ، سینما کودک و توسعه فضای کانون برای برگزاری کارگاههای اوقات فراغت دانست تا با حمایت استانداری این موانع مرتفع شوند.

نوشین فرهادی کارشناس هنری استان گزارشی از واحد هنری در سال جاری و برگزاری نمایشگاه نقاشی «سفر به آبی بیکران خلیج همیشه فارس» که به صورت سیار و با هدف بهره‌مندی تمامی نقاط بخصوص مناطق کم برخوردار از این رویداد فرهنگی هنری ارائه نمود. در جریان این بازدید نشستی با اعضای کودک و نوجوان برگزار شد و اعضا از علاقمندی‌های خود به کتابخانه کانون و نیازهای مورد علاقه خود سخن گفتند و مسئولین حمایت خود را برای رفع مسائل کودکان ابراز نمودند.

بازدید معاون توسعه و پشتیبانی استاندار هرمزگان از کانون پرورش فکری مرکز بستک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =