سفر نمایشگاه نقاشی «سفر به آبی بیکران خلیج همیشه فارس» به کانون آغاز شد

نمایشگاه نقاشی اعضای کانون با عنوان «سفر به آبی بیکران خلیج همیشه فارس» بعد از برپایی در مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس سفر خود را از شهرستان بندرخمیر آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، همزمان با روز ملی «خلیج فارس» نمایشگاهی از آثار اعضای مراکز بندرعباس و شهرستان بستک در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان برپا شد.

بازدید از این نمایشگاه به مدت یک ماه در محل کانون اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بندرعباس در معرض عموم مردم، کودکان ونوجوانان قرار گرفت.

این نمایشگاه با رویکردی جدید و به‌عنوان یک نمایشگاه سیار «نقاشی » اولین سفر خود را در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۲ به شهرستان بندر خمیر مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان آغاز می‌نماید.

شایان ذکر است که در حاشیه برپایی این نمایشگاه کارگاه تخصصی نقاشی و تصویرسازی برای علاقمندان و همچنین اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمیر برگزار می گردد و مدرس این کارگاه‌های تخصصی نوشین فرهادی کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان می باشد.

گفتنی است که هدف از سفر نقاشی‌ها، بسترسازی برای تبادل تجربه و فراهم سازی موقعیت هدایتگری یکسان جهت آشنایی با تکنیک‌های جدید نقاشی و تصویرسازی در تمامی مناطق استان می‌باشد.

  سفر نمایشگاه نقاشی و عکس «سفر به آبی بیکران خلیج همیشه فارس» به کانون پرورش فکری آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =