کد خبر: 326132
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
بازدید 113
کارگاه آموزشی جوانی جمعیت درکانون لرستان برگزار شد

با حضورهمکاران دفتر استان و مراکزفرهنگی هنری کانون استان و تدریس حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا غلامی مباحث کارگاه آموزش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سالن کنفرانس اداره کل و همزمان به صورت مجازی در اتاق آنلاین جلسات استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ کارگاه آموزش «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا غلامی در سالن کنفرانس اداره کل و همزمان به صورت مجازی در اتاق آنلاین جلسات استان برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه پس از تلاوت آیات آسمانی قرآن کریم، حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا غلامی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) سخنان خود را با بیانات رهبر انقلاب که فرموده اند: «ازدواج جوانان و راه‌های تسهیل آن» و مسئله فرزندآوری و جلوگیری از حرکت کشور به ‌سمت پیری جمعیت  آغاز کرد و گفت: رهبر انقلاب بارها براین مسئله تاکید داشته اند و وظیفه ما این است که در این خصوص فرهنگ سازی کنیم.
غلامی در ادامه با موضوع: تقویت هویت مادری، تحکیم خانواده و تقویت نشاط درون خانواده، تک‌فرزندی و عوارض آن مباحثی را بیان و عنوان داشت: ترویج ازدواج و جوانی جمعیت، یک ضرورت انکار نا پذیر است که با حمایت نهاد های مرتبط و و ابتکار هایی برای تشویق جوانان عملی خواهد شد.
مدرس این کارگاه اضافه کرد: مسئله سالمندی جمعیت نیازمند عزم ملی است، باید دغدغه همه افراد جامعه باشد و همه اقشار جامعه نسبت به آن توجیه شوند و از عوارض پدیده سالمندی و تک‌فرزندی آگاهی یابند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا غلامی اظهار داشت: رسالت دستگاه های فرهنگی برای آموزش و فرهنگ سازی در این زمیه بسیار مهم است و نقش مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در تربیت نوجوانان پویا و آینده ساز کشور اسلامی ایران بسیار تاثیرگذار است.
غلامی در خصوص رعایت عفاف و حجاب، و احترام به معلم ومربی و پدر و مادر مطالبی را مطرح کرد و از مربیان کانون خواست تا خود باوری و امید و پویایی را در مراکز ترویج دهند.
گفتنی است: کارگاه یکروزه «آموزش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» با پرسش و پاسخ همکاران و حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا غلامی به پایان رسید.

کارگاه آموزشی جوانی جمعیت درکانون لرستان برگزار شد

کارگاه آموزشی جوانی جمعیت درکانون لرستان برگزار شد

کارگاه آموزشی جوانی جمعیت درکانون لرستان برگزار شد

کارگاه آموزشی جوانی جمعیت درکانون لرستان برگزار شد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =