مدیر امور پیگیری پروژه های دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از کانون استان کردستان بازدید کرد

در راستای توسعه و تجهیز مجتمع کانون پرورش فکری سنندج محمدرضا شمعی مدیر امور پیگیری پروژه های دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان کردستان به همراه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاون عمرانی استانداری و معاون توسعه مدیریت استانداری کردستان، مدیر کل و کارشناسان کانون روز چهارشنبه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بازید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان دارای  شبکه گسترده ای از کتابخانه های کودکان و نوجوانان در شهرستان هاست و به عنوان یک دستگاه فرهنگی که رسالت خدمت گذاری به کودکان ونوجوان را دارد ، نیاز به نگاه ویژه ی مسئولین دارد.

حمیدرضا گوهری افزود: ساختمان مجتمع فرهنگی هنری کانون سنندج یکی از قدیمی ترین مراکز کانون استان است که در یک محله قدیمی و کم برخوردار و پرجمعیت قرار دارد ، لذا نیاز به تامین اعتبار جهت بازسازی و مقاوم سازی دارد .

در بازدیدی که محمدرضا شمعی مدیر پروژه های دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان کردستان و معاونین استاندار استان کردستان از مرکز فرهنگی هنری شماره 4 سنندج داشتند پای صحبت ها و دغدغه ها نشستند و به تخصیص اعتبار بازسازی و تجهیز ساختمان قدیمی مجتمع کانون سنندج  در آینده ای نزدیک قول مساعد داد.

قول مساعد بازسازی و تجهیز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج را در آینده ای نزدیک را دادند. 

در این روز هر کدام از کارشناسان واحدهای مختلف استان نیز گزارشی از روند فعالیت کتابخانه های سیار روستایی کانون و روستاهای تحت پوشش و فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی را ارائه دادند .

در ادامه از ساختمان کانون زبان شعبه سنندج هم بازدید به عمل آمد و ضمن بازدید از فضای کلاس ها ، گزارشی از نحوه ی فعالیت های کانون زبان نیز ارائه گردید.

لازم به ذکر است، ساختمان کانون زبان شعبه سنندج و مرکز فرهنگی هنری شماره چهار سنندج از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری مدظله العالی)  به استان کردستان بوده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =