بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مرکز شماره یک و فراگیر و مراکز سیار بیرجند

مدیر کل کانون استان صبح امروز ۱۱ خرداد ماه از مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند و همچنین پایگاه‌های مراکز سیار کانون در شهرستان بیرجند بازدید و با مربیان این مراکز در خصوص برنامه‌های پیش روی کانون گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان صبح امروز از مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند و همچنین واحد های سیار کانون در شهرستان بیرجند بازدید و طی نشستی با همکاران این مراکز از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیتهای این مراکز قرار گرفت.

بر همین اساس حمیدی طی نشستی با مربیان این مراکز، بر تلاش و کوشش بیش از پیش مراکز کانون در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی  و همچنین اجرایی شدن تفاهم نامه امضا شده بین کانون و ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

 حمیدی ضمن هم اندیشی با همکاران در خصوص زنگ قصه گویی که به تازه گی از سوی کانون کشور اعلام شده، از همکاران خود دراین مراکز خواست برای استقبال از تابستانی بانشاط آمادگی لازم را داشته باشند و با استفاده از تمام ظرفیت‌های کانون به استقبال تابستان و پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بروند.

تاکید بر استفاده از فرصت تابستان به منظور جذب اعضای جدید، فعالیت‌های کتاب محور، تشکیل گروه‌های سرود و نمایش هم از محورهای مورد مدیر کل کانون استان دراین بازدید بود که با همراهی زهره نادر پور کارشناس مسئول اداری کانون استان انجام شد.

بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مرکز شماره یک و فراگیر و مراکز سیار بیرجند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =