کد خبر: 326158
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان میناب

در سالروز میلاد با سعادت هشتمین ستاره امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) مراسم جشنی با حضورکودکان و نوجوانان در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، مرضیه فیروزی مسئول کانون پرورش فکری میناب ضمن خوش آمدگویی وتبریک این روز درهنگام ورود اعضا به مرکز به مناسبت شادمانی این روز فرخنده با شکلات از کودکان و نوجوانان استقبال کرد.

فیروزی گفت: در این جشن که با هنرنمایی خود اعضای مرکز برگزار شد؛ فعالیت هایی از قبیل:شعرخوانی،قصه گویی،مدیحه سرایی،مسابقه،نمایش فیلم اجرا شد.

وی در ادامه اعضا را با کتاب «نوری در روشنایی: تحلیلی بر نقاشی‌های کودکان و نوجوانان از حرم امام رضا (ع)»، تالیف شهرام زعفرانلو از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا کرد.

وی افزود : نویسنده این کتاب مصور که درواقع آلبومی زیبا از پنجاه نقاشی کودکان و نوجوانان سراسر کشور است توصیف و تحلیلی ساده، ولی عمیق از این نقاشی‌ها را بیان کرده است. معرفی شخصیت امام رضا (ع) و بیان تعدادی از احادیث ایشان از دیگر قسمت‌های این ویژه برنامه بود.

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان میناب

گفتنی است مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میناب از ابتدای دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، فعالیت‌های ویژه این ایام را آغاز کرده و روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) به فعالیت‌های ویژه‌ی این دهه خاتمه داد.

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) درکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان میناب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =